Monday, January 2, 2012

Bermula hidup baru,tahun baru dan semester baru di IPGKSM

02/01/2012 bersamaan-isnin aku datang semula ke rumah kedua ku....
aku harap tahun baru 2012 ni lebih mematangkan aku dan memberi semangat untuk azam baru aku..
5tahun nk hidup kat sini...banyak yang perlu aku tempuh..banyak lg dugaan dan kenangan pahit manis yang akan aku lalui...
semoga aku lebih tabah dan berusaha...
aku harap dapat jadi orang yang lebih baik....nak buang rasa malas sikit demi sedikit..
nak jadi orang yg rajin...
tapi azam baru aku jugak nak kurangkan berkawan...bukan xnak berkawan..tp aku da malas nak campur tangan urusan orang lain...
biarlah mereka dgn hal masing2...aku taknak sakit hati dgn sape2 dah...
aku nak hidup bahagia dgn cara aku sendiri....
song ji hyo
ni muka song ji hyo dlm running men... lau bleh aku nk jd macam dia...cool je.. n takpayah nak sakit hati ngn sape2...
one of the babies.....<3

rindunya...terpaksa tinggalkan semua yang aku sayang n cinta kt umah.... semoga baby baby semua cepat membesar dgn comel dan montel ye...

apa2pun aku kena teruskan hidup di IPGKSM ni........
chaiyok AIMI BAHRIAH BASRI
2012

No comments:

Post a Comment